۱۳۹۴ آبان ۴, دوشنبه

در باره نمایشنامه تاج محمد و دیو سیاه و سفید


 سال 1375 نمایشنامه ای با عنوان تاج محمد و دیو سیاه و سفید را از طریق انتشارات پیدایش چاپ کرده بودم.
پس از آن  طی سالهای گذشته در فضای اینترنت با چند نفر مواجه شدم که بدون اجازه بنده روی آن نمایشنامه کار کرده بودند.
اخیرا هم در اینترنت مشاهده کردم که این اثر  توسط خانم سپیده اقدامی روی صحنه رفته است.   در حالی که  اینجانب نه به خانم سپیده اقدامی و  نه به سایرین اجازه کار روی نمایشنامه خود را ندادم. هیچ یک از آنها با من تماس نگرفتند و بدون توجه به حقوق مادی نویسنده از اثر بنده استفاده کردند.  البته بنده جند سالی است که در ترکیه بسر می برم اما آن که جوینده است از طریق اینترنت و جستجوی گوگل و  وبلاگم به راحتی پیدایم می کند. 
لذا از هنرمندان عزیزی که قصد کار روی نمایشنامه تاج محمد و دیو سیاه و سفید را دارند تقاضا دارم که حتما از طریق امیل زیر با بنده هماهنگی نمایند. 
rahmandieji@yahoo.com   با تشکر:  دکتر عبدالرحمن دیه جی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر